wtorek, 29 czerwca 2021

– świadomość jest wszystkim

 Może być komiksem przedstawiającym tekst

 ,,Pierwszy punkt w moich naukach jako Adamusa Saint-Germain – świadomość jest wszystkim. Jest jedyną rzeczą. Najpierw jest świadomość, a potem stwarzane jest wszystko inne.
Świadomość jest przytomnością, uważnością, zdawaniem sobie sprawy. Zaczyna się od JA ISTNIEJĘ.
To brzmi bardzo prosto, ale większość ludzi absolutnie nigdy nie będzie tego świadoma. JA ISTNIEJĘ! To prawdziwy cud! JA ISTNIEJĘ! Fakt, że tu jesteście, że możecie słyszeć moje słowa, że możecie spojrzeć przez okno. JA ISTNIEJĘ. JESTEM KIM JESTEM!. Ja Istnieję, to wszystko.
To nie żadna mantra ani coś, co mentalnie będziecie sobie w kółko powtarzać. Z pewnością to nic, co mówi się na głos, idąc ulicą albo spacerując po lotnisku. To się czuje. I to tak długo, aż osiągnie się ten moment „aha” – Pojąłem to… JA ISTNIEJĘ!
JA ISTNIEJĘ bez względu na wszystko inne – na filozofię, na duchowe koncepcje, na sposób w jaki do tego doszliście – bez względu na to, czy stworzył was Bóg czy wyłoniliście się z zielonej piany na jeziorze. To nie ma znaczenia. JA ISTNIEJĘ, ponieważ nawet jeśli wyewoluowaliście z zielonej piany na jeziorze, to świadomość pierwsza musiała się tam pojawić. Nagle istniejecie niezależnie od wszystkiego innego. JA ISTNIEJĘ. Żadne „Istniejemy razem”. Żadne „Istniejemy w jednej wielkiej jedności”.
- Adamus Saint-Germain

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz