poniedziałek, 20 czerwca 2022

Kryształowe groty

 

 Kryształowe groty

O kryształowych grotach mówiłem w zeszłym roku. Jest 21 kryształowych grot na tej planecie wypełnionych kryształami i ich energią. Są rzeczywiste. Są dosłowne. Znajdują się pod ziemią. Nie są po to, żebyście się tam udali, uzbierali tych kryształów i napełnili nimi kieszenie, ale są po to, żebyście się tam udali i poczuli energię ogromnego bogactwa, nieograniczonego bogactwa, skanalizowanego tak, żeby popłynęło w wasze życie tam, gdzie tego chcecie.
Niewielu z was odwiedziło te groty. To bardzo dziwne. Myślałem, że do tych kryształowych grot podąży tysiące albo i więcej. Większość z was tylko o tym pomyślała. Większość z was nie poświęciła nawet pięciu minut na to, żeby usiąść, wezwać mnie i powiedzieć: „Chodźmy. Jestem gotów, Adamus, odwiedzić kryształowe groty”, ażeby poczuć tę energię obfitości, żeby poczuć chociażby fantastyczność energii, jakiej nigdy w swoim życiu nie czuliście, bo nie ma podobnej na tej planecie. Wziąłem ze sobą zaledwie kilku, a spośród tych kilku, którzy się ze mną tam udali, którzy weszli do grot i poczuli energię, tylko kilku z tej niewielkiej liczby było gotowych, żeby wnieść tę energię w swoje życie.
Pozostali z was o tym myśleli. Pozostali z was myśleli: „Och, kryształowe groty. OK, gdzie jest czek dla mnie w mojej poczcie?” To nie jest zaangażowanie. To nie jest zmiana waszych starych wzorców. To ta sama stara śpiewka. A ja nie miałem zamiaru zaciągnąć was tam bez waszego przekonania o tym, że jesteście na to gotowi.
Kryształowe groty wciąż tam są. To nie taka sobie metafora. Są bardzo realne. Energie są bardzo realne. Pomogą wam otrzymać cokolwiek zechcecie. Ale wciąż pozostaje pytanie: czy jesteście gotowi?
Nie będę tolerował – nie będę tolerował na moich zajęciach – tych, którzy są wciąż w świadomości „tyle mi wystarczy”. Inaczej mówiąc: „Chcę tylko tyle, żeby mi starczyło na zapłacenie rachunków i na przeżycie”. To już się nie sprawdza w przypadku Mistrza. Nie będę tego tolerował.
Nie chcę, żeby ktoś prosił o wybranie się do kryształowych grot po nieco więcej minimum. Albo wszystko, albo nic. Nie ma częściowej drogi w przypadku bogactwa. Czy rozumiecie? Nie ma odrobiny bogactwa. Jest wszystko, albo nic.
Do wyboru jest dostatek, energia albo kontynuowanie życia w świadomości ,,tyle mi wystarczy”.
Gdy prezentujemy się jako Mistrzowie w Nowej Energii, jako przykłady dla innych, jako ci, którzy tworzą z łatwością i wdziękiem, nie ma miejsca na „tyle mi wystarczy” albo „tylko troszkę więcej”. W takiej sytuacji jesteście podobni do Richarda. A wy będziecie korzystać z tego. Będziecie wnosić więcej energii w pełne udręki życie, jakie wiedliście do tej chwili. Otrzymując większą ilość energii bez wcześniejszej zmiany w świadomości, otrzymując więcej pieniędzy – narażacie się na więcej chorób, więcej problemów, więcej dramatów, więcej korków na drogach, więcej tandety.
Dochodzimy zatem do sedna prawdy tutaj, w Klinice Dostatku. Jeśli nie chcecie iść naprzód, proszę, żebyście wyszli. Wyłączcie Internet, wyjdźcie za drzwi, albo ruszajmy z tym dalej.
- Adamus Saint-Germain ,, Klinika Dostatku”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz