niedziela, 23 października 2022

ALT SHOUD

 Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba, niebo i tekst „A T”

 Jestem tym, kim Jestem, Adamusem z Suwerennej Krainy.
Ach! Zawsze muszę zatrzymać się na chwilę, kiedy jestem w Konie, w Pawilonie Shaumbry, tylko po to, żeby powdychać to powietrze. Mm. Ach! Po prostu poczuć energię. Tak inną niż gdzie indziej, nawet inną niż w studiu w Kolorado. Jest tu taka soczystość, słodycz, piękno w powietrzu. Korzystam więc z okazji – usprawiedliwiam się, że muszę skorzystać z tej okazji – tylko po to, żeby troszeczkę to poczuć.
Jestem Adamus, oczywiście, i wchodzimy teraz w Serię ALT. Kiedy zaczynałem pracować z Shaumbrą, spojrzałem na trajektorię tego, dokąd sprawy zmierzały, gdzie Shaumbra była w tamtym czasie, dokąd będziemy podążać i zdałem sobie sprawę, że dużą część pracy, którą mam z wami wykonać, stanowić będzie wyprowadzenie was z więzienia, wyprowadzenie was z zoo, pomoc w uświadomieniu wam, że nie jesteście uwięzieni w tej rzeczywistości, pomoc w doprowadzeniu was do waszego Urzeczywistnienia.
Zrobiliśmy to, ku naszemu zaskoczeniu – czasami ku zaskoczeniu; zrobiliśmy to – ale zrobiliśmy więcej niż tylko doprowadzenie was do Urzeczywistnienia. Nawet jeśli jeszcze nie zdaliście sobie z tego sprawy, zrozumiecie, że jesteście urzeczywistnieni. Jest to ten rodzaj sytuacji, kiedy, no wiecie, po prostu się budzicie i uświadamiacie sobie: „Ja Jestem. Ja Jestem”. Nie będziecie już nad tym pracowali. Niektórzy z was nadal w to wątpią i dalej grają w tę grę, ale nagle dociera do was: „Jestem urzeczywistniony”, a potem uświadamiacie sobie, że Urzeczywistnienie nie jest tym, czym według was miało być. To coś zupełnie innego, to stan akceptacji wszystkiego, czym jesteście. Bez poczucia wstydu, bez poczucia winy, bez wyrzutów sumienia. Jesteście w stanie akceptacji. To jest Urzeczywistnienie. Nie oznacza to, że nagle staliście się magiczni, ale zdajecie sobie sprawę, że istnieje ten potencjał do bycia magicznym. Nie oznacza to, że nagle wasze ciało zostało uzdrowione i nie będzie żadnych bólów. Właściwie to prawdopodobnie będzie więcej bólów, ponieważ uświadomicie sobie, że jesteście w tym fizycznym ciele i że jest ono wrażliwe. Ulega uszkodzeniom. Choruje. Umiera i robi te wszystkie rzeczy. Ale potem uświadamiacie sobie, że, ech, i tak już umarliście. To znaczy, umarliście w poprzednich wcieleniach i w pewnym sensie umarliście już w tym wcieleniu. Nie ma sensu dłużej się tym martwić. Teraz nie odczuwacie tego strachu. Zostawiacie go za sobą i jesteście wolni.
A mówienie o wolności, wydostanie was z zoo i doprowadzenie do waszego Urzeczywistnienia było naprawdę moim celem, moją pasją. Ale zawsze istniała świadomość, że możemy pójść o krok dalej, kiedy to będziecie mogli wrócić do zoo, ale już nie jako zwierzę w klatce lub człowiek, już nie uwięzieni. Moglibyście natomiast wrócić tam z własnej woli i chęci. Moglibyście być w ALT. Moglibyście być w zoo i poza zoo równocześnie lub oddzielnie. I oto nagle uświadamiacie sobie, że nie jesteście już uwięzieni. Możecie wejść do każdego więzienia. Możecie wejść do swojego kryształowego więzienia. Możecie wejść gdziekolwiek i nie czuć się więźniami. Jesteście wolni. To jest piękno i dlatego będziemy tutaj na sesjach ALT.
(ALT SHOUD 1 – 1 października 2022 – prezentowany przez ADAMUSA SAINT–GERMAINA za pośrednictwem Geoffrey’a Hoppe)
Tł. Marta Figura

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz