piątek, 28 października 2022

,,Podanie pomocnej dłoni opuszczonej duszy

Może być zdjęciem w zbliżeniu przedstawiającym 1 osoba i na świeżym powietrzu

 ,,Poświęć chwilę, żeby połączyć się ze swoim człowieczym „ja”, swoimi ludzkimi potrzebami, ludzkimi pragnieniami.
Bądź świadomy swojej duszy, tej części ciebie, która bardzo długo zdawała się być tak odległa.
Teraz ona podchodzi bliżej, odpowiadając na twój wybór do-konania integracji.
Weź głęboki oddech.
Dusza słucha cię TERAZ. Przebudziłeś ją, sprowadziłeś trochę bliżej. Ona słucha.
To czas, kiedy bardzo jasno powinieneś określić przed duszą swoje ludzkie potrzeby. Mówię o podstawowych ludzkich potrzebach, takich jak zdrowie, dostatek, relacja ze sobą i duszą, miłość do siebie.
Określ bardzo wyraźnie, jakie są twoje ludzkie potrzeby, na-wet jeśli uważasz, że to prozaiczne sprawy, takie jak zmiana pracy czy więcej czasu dla siebie.
Dusza odpowie.
Ona nie zawsze rozumie potrzeby człowieka, ponieważ posłała fizyczny aspekt siebie na Ziemię, jedynie żeby żyć w ludzkiej formie wraz z jej ludzką logiką i ograniczeniami. Nie angażuje się w szczegóły, ponieważ tak czy owak destyluje mądrość z twojego życia. Każde doświadczenie jakie masz, jest akceptowane przez duszę bez osądzania i jest przez nią destylowane dla wydobycia z niego mądrości, którą następnie wprowadza na powrót w siebie.
Dusza po prostu nie daje się schwytać w detale ludzkiego życia.
Jednak teraz szczegóły ludzkiego życia stają się ważne, ponieważ dusza i człowiek ponownie integrują się ze sobą, dokładnie tutaj, w fizycznym ciele na Ziemi.
I jeśli dusza zamierza być tu z tobą, będzie dla niej ważne zrozumienie ludzkiej istoty i poznanie twoich potrzeb.
Na przykład potrzebę dostatku.
Ach, bądź w tym bardzo wymagający!
Zdrowie, poczucie własnej wartości, wszystkie te rzeczy – bądź śmiały i pozwól duszy dowiedzieć się, czego potrzebujesz i pragniesz.
Nie proś o nic i nie poprzestawaj na wyrażaniu życzeń.
Domagaj się tego.
Weź głęboki oddech i powiedz - Duszo, oto czego potrzebuję.
Sprowadź mi to!
A następnie wczuj się w głębokie pragnienie duszy – pasję, żeby być, doświadczać, żyć – ponieważ to ta pasja sprowadza obfitość wszelkich dóbr, zdrowie i wszystko, czego potrzebujesz.
Weź głęboki, głęboki oddech.
Celem tego ćwiczenia i procesu jest wyjaśnienie samemu sobie, czego potrzebujesz, czego naprawdę chcesz i co wybierasz.
Częstokroć miewasz na ten temat tylko mgliste pojęcie.
Wiesz, czego nie chcesz, ale nie zawsze jesteś pewien, czego naprawdę chcesz.
W prawdziwym akcie świadomości po prostu to wybierasz, domagasz się tego, przyzwalasz i przyjmujesz.
Weź kilka głębokich, świadomych oddechów.
Teraz Dusza czuje, że umysł się wyciszył… przynajmniej na kilka chwil.
Ona mówi - OK, jestem gotowa słuchać. Powiedz mi nieco więcej o tym, przez co przechodzisz.
Powiedz mi nieco więcej o tym, czego potrzebujesz.
Wspólnym pragnieniem możemy sprawić, że to się wydarzy.
Weź kilka kolejnych świadomych oddechów.
Poświęć chwilę, żeby poczuć swoją duszę.
Nie żeby ją uhonorować czy się do niej modlić, ale być z nią bardzo blisko, czuć ją.
Przemawiałeś do niej - Hej, duszo, mam kilka potrzeb. A teraz jasno je sprecyzuj.
Pewnego dnia ktoś przeszedł na drugą stronę, a spotykając swoją duszę, wybuchnął płaczem i powiedział - To było takie ciężkie życie! Nie byłem w stanie płacić rachunków! Odebrano mi dom i prawie głodowałem. To było straszne! Na to zaskoczona dusza odparła - Dlaczego mi nie powiedziałeś?!
- Myślałem, że wiesz!
- Nigdy nie zakładaj, że ja wiem wszystko – skwitowała dusza.
Tak więc przerwij czytanie i sprecyzuj, o co dokładnie ci chodzi.
Weź porządny, głęboki oddech”.
- Adamus Saint-Germain

 

,,Podanie pomocnej dłoni opuszczonej duszy, nakarmienie głodnych, obdarowanie współczującym uśmiechem smutnych i przygnębionych - to jest prawdziwym językiem religii".
- Amma (Mata Amritanandamayi)

Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba i na świeżym powietrzu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz