wtorek, 4 października 2022

,Jestem Światłem

Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba i niebo

 

,,Jestem Światłem

Żyjąc w Swoim Naturalnym Stanie Wasze światło świeci zawsze, chociaż, podobnie jak słońce, czasami jest ukryte.
Po wielu wcieleniach osądzania, karania i odrzucania z powodu swojego światła, pojawiła się u człowieka tendencja aby je ukrywać, nawet przed samym sobą, co może być powodem problemów zdrowotnych, fizycznego i emocjonalnego bólu, konfliktów i braku.
W miejsce tego weźcie głęboki oddech i pozwólcie swojemu światłu się otworzyć i zabłysnąć, wypełniając was od stóp do głów swoją delikatnością, wspaniałością i zachwytem.
Nie możecie nikogo zranić swoim światłem, ale możecie wnieść pełnię i radość do swojego ludzkiego ja.
Nie czekajcie na to, by śmierć spowodowała, że na nowo się z nim połączycie.
Pozwólcie teraz zabłysnąć swojemu światłu. To wasz naturalny stan!
W tej pięknej Przerwie dla Mistrza Adamus mówi, że to, co by-ło postrzegane jako ciemność, jest po prostu nieznanym, nie-zbadanym placem zabaw stworzonym przez Ja Jestem po to,
aby doświadczać.
Świadomość pragnie przygody, tworzy więc tę dualną ciem-ność, a przez to ma więcej doświadczeń aby bardziej odkryć siebie.
I bez względu na to, jak bardzo zagłębiacie się w ciemność,
wasze światło wciąż świeci.
Kiedy powstrzymujecie swoje światło przed świeceniem, energia się blokuje.
Według Adamusa, ból fizyczny jest sygnałem, że ukrywacie swoje własne światło, ból emocjonalny jest sygnałem, że od-wróciliście się od swojego prawdziwego Ja.
Pozwólcie swojemu światłu rozkwitnąć i popłynąć, podobnie
jak Ja Jestem, które cieszy się każdą chwilą i każdym do-świadczeniem.
Bądź teraz w swoim świetle, drogi człowieku.
Zasłużyłeś sobie na to”.
- Adamus Saint Gernain

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz