sobota, 18 maja 2019

Ja Jestem Tworzeniem



Obraz może zawierać: 1 osoba, broda
,,Patrzymy teraz na was. Nie pojmujecie ogromu dobra, jakie zrobiliście na rzecz Wszystkiego Co Jest. Opuściliście Królestwo, aby wyruszyć w podróż, aby odkryć coś dla Ducha, coś dla całego stworzenia, co nie mogłoby zostać dokonane bez was. Wy, którzy myślicie, że wasze życie jest małe, nie rozumiecie, jak naprawdę jest wielkie. Jeszcze nie pojmujecie, dlaczego podchodzimy do was z tak wielkim szacunkiem".
- Tobiasz ,,Twórca"


Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba i niebo 

,,Tak często chcesz znaleźć rozwiązania lub podjąć działania, gdy istnieją wyzwania lub ograniczenia w twoim życiu. Tak często chcesz reagować emocjonalnie, energetycznie, gdy coś lub ktoś jest w opozycji w twoim życiu, kiedy czujesz, że jesteś traktowany niesprawiedliwie, kiedy czujesz, że istnieją bariery, które należy przełamać. Jest takie pragnienie wejścia w stary tryb wojownika lub tryb działania. Ale wróć tutaj.
Powróćcie do tego piękna, na tę pustynię. Każdy piasek, każde, każde ziarenko piasku będące doświadczeniem w jednym z twoich żyć, cały ten piasek.
Wróć do ,,Ja Istnieję, Jestem Tutaj" nawet na tej jałowej pustyni o zmierzchu".
- Adamus Saint-Germain ,,Życie Mistrza 7 ,,Ja Jestem Tworzeniem"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz