środa, 8 maja 2019

Wcielone Urzeczywistnienie

Obraz może zawierać: 1 osoba

,Alchemia była jednym z największych kawałów, jakie kiedykolwiek zrobiłem ludzkości. „Umieścimy trochę kamieni w piecu i wrzucimy tam trochę siarki, a potem nasikamy na to i zaśpiewamy piosenkę” – cóż, zrobiliśmy to, opowiedziałem o tym raz jednemu gościowi (...) – „i będziemy robić wszystkie te dziwne rzeczy. Będziemy intonować i śpiewać te pieśni podczas pełni księżyca”, a frajerzy uwierzyli i weszli w to. Istniał wtedy cały alchemiczny ruch, wszyscy dążyli do zamiany kamienia, błota lub moczu w złoto. Stanowiło to wielką dystrakcję, ponieważ my mieliśmy wtedy pracę do wykonania. Musieliśmy usunąć ich z drogi, no wiecie, jak trolle obozowe (...), takie, co to zawsze kręciły się w pobliżu, bo uwielbiają energię. Uwielbiają żywić się energią, tak więc pozbyliśmy się wielu z nich przy pomocy całego tego alchemicznego ruchu.

Wiecie co? Nie potrzebujecie ognia, nie potrzebujecie żadnej siarki, nie potrzebujecie sikać (...), żeby wnieść do swojego życia to, czego wam trzeba. Tak właśnie to jest proste i to macie to dyspozycji”.
- Adamus Saint-Germain


Obraz może zawierać: 1 osoba, uśmiecha się, zbliżenie


Wcielone Urzeczywistnienie

Zdaje się, że Cauldre napisał o tym w swoim ostatnim artykule, bo rozmawiałem z nim na ten temat i powiedziałem: „Wiesz, doprowadzenie was do Urzeczywistnienia było całkiem proste”, ponieważ i tak miało nastąpić. Mówię wam tylko, jak to się stanie i zapewniam was, że właśnie się staje. Całkiem proste. Przyszliście do tego wcielenia z tak mocnym postanowieniem i upartym dążeniem do wcielonego Urzeczywistnienia, że ono musiało nastąpić. Znam daty. I zabawne jest was obserwować, kiedy ciągle pytacie: „Och! Czy kiedykolwiek tego dokonam?”, i wyskakuje data, a ja wtedy… (...) Taak. Tak więc powiem wam za sto dolarów. (...). Tak tani nie jestem! Za tysiąc! Nie, to jest wasza niespodzianka i odkrycie. Tak czy inaczej… na czym stanęliśmy? Cauldre gdzieś odleciał. Wracaj tutaj, Cauldre! (...) Kontynuuj channeling.

To była łatwa część, Urzeczywistnienie. Wszyscy je osiągniecie. Mam nadzieję, że wcześniej niż później. Mam nadzieję, że nie powtórzycie przypadku Tobiasza – nie będziecie z tym czekać aż zostanie wam trzy dni do śmierci, a wtedy wypadnie już tylko powiedzieć: „Ech, mam trzy dni na bycie oświeconym na planecie”. Zróbmy to teraz. Ale to była łatwa część. Jedyne, co musiałem zrobić, to wprowadzić trochę dystrakcji, rzucić kilka żartów i od czasu do czasu trochę przekleństw, a potem samo się dzieje. Wślizgujecie się w to.

Jednak wy całą sprawę sobie poważnie utrudniliście. Powiedzieliście mianowicie: „Ech, ale czekaj, w tym życiu chodzi nie tylko o oświecenie, zamierzamy tu zostać”. Och! Co?! Co?! (...) Mam sprawy do załatwienia. Muszę powędkować w moim wyimaginowanym stawie. (..) A wy uparliście się. Powiedzieliście: „Tak, chcemy tu zostać”. Przy okazji, „wcielone Urzeczywistnienie” to nie moje określenie, lecz wasze. Pytam: „Dlaczego nie wybierzecie pośmiertnego Urzeczywistnienia?” (...) To łatwiejsze. A wy na to: „Nie, wcielone Urzeczywistnienie”.

- Adamus Saint-Germain


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz