środa, 21 sierpnia 2019

Istnienie.

Obraz może zawierać: 1 osoba, uśmiecha się, siedzi, zbliżenie i w budynku



W mojej mądrości akceptuje moje doskonałe Istnienie.
Moje lekcje zostały starannie wybrane przeze Mnie, a teraz przechodzę przez nie w pełni zmysłowych doświadczeń.
Moja droga to święta podróż z Boskim celem.
Moje doświadczenia stają się częścią Wszystkiego Czym Jestem.

- Tobiasz ,,Cicha Modlitwa”
 Obraz może zawierać: 1 osoba, broda i w budynku


,,Zostałeś wytrenowany, aby wierzyć, że zbawienie przychodzi przez służenie innym, przez składanie darowizn kościołom czy organizacjom, przez poświęcanie się. To jest, mówiąc wprost, bardzo stara energia.
Jako Mistrz Nowej Energii, w pierwszej kolejności, troszczysz się o siebie - o swoje ciało, o swój umysł, o swojego ducha. Doprowadzasz sam siebie do równowagi. Dbasz o własną klarowność i zdrowie.

Czy możesz to zaakceptować? Zasługujesz na to. Zasługujesz, by opiekować się sobą. Widzisz, nie ufając sobie, byłeś utwierdzany w przekonaniu, że nie powinieneś zajmować się sobą. Wmawiano ci, że masz to robić dla wszystkich, tylko nie dla siebie.
Powstały takie określenia jak – „egoista”, ,,samolubny", ,,bufon", ,,nadęty" i mają one negatywny wydźwięk. Jednak powiem ci teraz, że bycie pełnym-siebie, jest najcudowniejszą rzeczą! Możesz służyć pomocą i uczyć innych dopiero wtedy, gdy sam jesteś klarowny i zrównoważony”.
- Adamus Saint-Germain

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz