czwartek, 22 sierpnia 2019

Prawdziwa akceptacja

Obraz może zawierać: 1 osoba, zbliżenie i na zewnątrz



W moim sercu akceptuję moje doskonałe Istnienie.
Akceptuję, że radość, której potrzebowałem jest już w moim życiu.
Akceptuję, że miłość, o którą się modliłem jest już we mnie.
Akceptuję, że pokój o który prosiłem jest już moją rzeczywistością.
Akceptuje, że dostatek, którego szukałem wypełnia już moje życie.

- Tobiasz ,,Cicha Modlitwa”
 Obraz może zawierać: 1 osoba, zbliżenie
 ,Prawdziwa akceptacja oznacza brak oporu, żadnego ulepszania, żadnego naprawiania. W takiej świadomości wszystko automatycznie samo się równoważy. Tylko wtedy, gdy zaczynasz majstrować i osądzać, rzeczy tracą równowagę. Ciało potrafi uzdrawiać się bez żadnych lekarstw. Jeśli zażywasz dużo medykamentów, no cóż, to oznacza, że nie masz współczucia dla siebie i sobie nie ufasz. Ludzie leczą się, stosując suplementy, święte wody i magiczne, złote proszki, a także inne środki farmakologiczne. Co stanie się w następnym tygodniu? Prawdopodobnie powstanie jedno cudowne lekarstwo, a po nim następne. Jednak wraz ze współczuciem, twoje Ciało Świadomości samo nieustannie się odnawia.
Jest tylko jedna rzecz, która naprawdę może cię uzdrowić – ty sam. I tyle. Żadnych uświęconych ceremonii, żadnych specjalnych formuł, nic. Każdy, kto próbuje sprzedać ci coś innego niż ty sam zarabia na twojej słabości”.
- Adamus Saint Germain


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz