niedziela, 4 sierpnia 2019

Prost Mistrz

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, chmura, niebo, ocean, na zewnątrz, przyroda i woda


,,Mam nadzieję, że każdy z was zaraz po przebudzeniu, wziął głęboki oddech i zanim rozpoczął dzień, poczuł JA ISTNIEJĘ. Bierzecie dobry, głęboki oddech i zaczynacie dzień od poczucia – JA ISTNIEJĘ. JESTEM KIM JESTEM. JESTEM PROSTYM MISTRZEM. To dosłownie zmienia wszystkie energie!”
- Adamusa Saint- Germain ,,Prosty Mistrz”




 Obraz może zawierać: 1 osoba, broda i zbliżenie

 Spoglądam na złotą tacę – podarunek od Ducha i wiem, że wszystkie moje pragnienia zostały już spełnione.
- Tobiasz ,,Cicha Modlitwa”




Obraz może zawierać: 1 osoba, siedzi i na zewnątrz 




W tym momencie siedzę na moim złotym tronie i wiem, że Jestem aniołem światła.
- Tobiasz ,,Cicha Modlitwa”


 Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, ocean, niebo, chmura, na zewnątrz, woda i przyroda, tekst „PROSTY Wszystko, ma się pojawić, samo do was przyj- MISTRZ dzie. Wszystko SAMO DO WAS PRZYJDZIE. Nie musicie nigdzie iść tego gonić, zmagać się, ani nad tym pracować. ADAMUS”


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz