sobota, 29 maja 2021

A gdyby tak wybrać zdrowie?

Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba i na świeżym powietrzu

 ,,A gdyby tak wybrać zdrowie? A gdyby tak wyjść z umysłów, albowiem w chwili, gdy zaczynacie czytać formułki od anielskich istot – nieważne, co wam mówiono o tym, jak wiele razy te formułki okrążyły świat i ile milionów ludzi uratowały, co zresztą nie jest prawdą – w chwili, gdy oddajecie swoją moc czemuś takiemu, wasze ciało mówi dokładnie to, co ja wam powiedziałem przed momentem: „Naprawdę? Ok. To ja się wycofuję. Naprawdę? Mam wszystko, co potrzebujesz, wbudowane dokładnie tutaj, żeby siebie uzdrowić”. Wasze ciało mówi: „Wiem, jak wprowadzić w siebie energię. Wiem, jak się zrównoważyć. Wiem, jak wyeliminować energie, które mi dłużej nie służą. Ale jeśli ty chcesz czytać formułki od aniołów, których zresztą te cholerne anioły nigdy nie wypowiedziały, ok., spróbuj. Spróbuj, a ja wstrzymam samouzdrawianie. Przestanę wprowadzać energię i pozwolę ci przechodzić przez twoje doświadczenie”.
A co gdybyś tak wzioł głęboki oddech i powiedział: ,,Drogie ciało, nakazuję ci służyć mi w zdrowiu. W życiu. Drogie i stare energie, które tu jesteście – aspekty i co tam jeszcze – biorę z wami rozwód. Nie jesteście mną. Wyruszam na nowy szlak. Co stało się wczoraj - to wy. Ja Jestem Kim Jestem”. Takie to jest proste".
- Adamus Saint-Germain

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz