piątek, 14 maja 2021

„To nie wszystko jedno”.

 Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba, kwiat i na świeżym powietrzu

 Niektórzy ludzie już od dzieciństwa wiedzą, czego chcą w życiu, a potem resztę życia mogą spędzić sprawdzając: „Czy naprawdę tego chcę?” Ale często wraz z życiem dostajemy różne wspaniałe idee, różne wspaniałe oryginalne chwile, w których wyraźnie czujesz: „Moja dusza tego ode mnie chce, albo moje głębsze ja tego ode mnie chce”. I dobrze jest od czasu do czasu świadomie się w to zagłębić, wziąć siebie pod uwagę w swoim życiu, w spokojny sposób.

A wtedy możesz robić cudowne rzeczy, rzeczy, które są ważne nie tylko dla ciebie, ale też i dla innych, dla świata, rzeczy, które uczysz się wyrażać, robić w odpowiedni sposób, ponieważ czujesz: „To nie wszystko jedno”. W każdej duszy jest niezwykłe piękno, niezwykła finezja. Twoje głębsze ja jest światłem, jest spokojem, a żyjąc z tym, w każdym przypadku będziesz coś znaczył dla innych, dla tego świata”.
(Geert Crevits, www.morya.org, Morya Course 40, niepublikowana książka, dyktowana w 2010 r.)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz