niedziela, 30 maja 2021

,To jest naturalne

 ,Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba, siedzi, telefon, w budynku i biuro


To jest naturalne Cauldre, ten, którego znacie jako Geoffrey Hoppe, zapytał mnie dzisiaj - Adamusie, jaka będzie dzisiejsza wiadomość dla tych wszystkich ukochanych ludzi? Odpowiedziałem Drogi Cauldre, nic!
Nie ma nic, czym chciałbym się dziś podzielić, ponieważ właśnie to jest częścią problemu. Myślisz, że musisz coś zrobić, czegoś się nauczyć, robić te swoje dość zabawne rzeczy śpiewanie, medytowanie cokolwiek tego typu. To jest właśnie ten problem, który mają dziś ludzie na duchowej ścieżce.
Myślą, że muszą coś zrobić albo coś osiągnąć kolejny warsztat, kolejna klasa lekcyjna, kolejna książka, kolejne przesłanie od jeszcze innej linii channelerów ale tak naprawdę, najbardziej niesamowitą rzeczą jest to, że już niczego nie trzeba robić!
Mam na myśli dokładnie to, co mówię, drodzy Mistrzowie. I mówię to z największą powagą. Nie ma nic, co musicie zrobić.
Jakkolwiek chcielibyście to nazwać - przebudzenie, oświecenie, wzniesienie to naturalny proces. Gdybyście tylko przestali o tym myśleć, gdybyście przestali tym manipulować i gdybyście przestali tego szukać, bylibyście natychmiast oświeceni.
Widzisz, przebudzenie jest czymś, co wybrałeś dawno temu. Dawno przed tym, zanim przyszedłeś na Ziemię, powiedziałeś Pewnego dnia zakończę cykl własnych inkarnacji. Kiedyś zrozumiem, że wiem już wszystko, co myślałem, że muszę się nauczyć. W zasadzie, to już zrobione. I jako jeden z twoich profesorów, poproszę cię, abyś teraz opuścił szkołę. Poproszę cię, żebyś opuścił duchową szkołę. Nie musisz iść na studia, ani na dodatkowe szkolenie czy nauki duchowe.
Już teraz masz wszystko, czego potrzebujesz. Dokonało się. Nie ma nic, o czym będziemy dzisiaj mówić. To powinno wzbudzić w tobie radość i aplauz, a jednak ciągłe siedzisz na krześle i pytasz z niedowierzaniem Naprawdę? Ja? Adamusie, chyba nie mówisz do mnie? Pewnie mówisz do osoby, która siedzi obok.
Jeśli jestem oświecony, to dlaczego mam takie problemy w życiu? Jeśli jestem oświecony, dlaczego nie cieszę się obfitością? I jeśli jestem taki oświecony, dlaczego mam tyle kłopotów ze zdrowiem? Patrzysz na swoje życie i wyciągasz wniosek, że masz więcej do nauczenia, i że nie jesteś tak całkiem oświecony. Jednak to ta świadomość powstrzymuje części ciebie przed tym, by płynęły razem, powstrzymuje synchroniczności, aby zdarzały się W Twoim życiu i utrzymuje cię w stanie ciągłego poszukiwania.
Drodzy przyjaciele, a co jeśli nie ma nic więcej do zrobienia? Jakby to zmieniło ten moment? Jakby to zmieniło resztę twojego życia?”
- Adamus Saint Germain ..Żyj swoją boskością"

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz