czwartek, 28 października 2021

A JESTEM Punktem Świadomości, który wybieram.

 Może być zdjęciem w zbliżeniu przedstawiającym 1 osoba

 ,,Jedną z największych dystrakcji na drodze do urzeczywistnienia jest ludzkie przekonanie, że stając się kimś wewnętrzne zrealizowanym nie będziesz mieć żadnych problemów. Prawda jest taka, że tak długo, jak żyjesz tutaj w tej fizycznej rzeczywistości, nadal będziesz doświadczać problemów po prostu dlatego, że są w niej inni ludzie.
Nadal będzie istnieć uwodząca siła dramatu, ale ty zamiast być przez niego wciąganym i zasysanym, będziesz w stanie powiedzieć - No cóż dramat! Po prostu pobędę przez chwilę w tym doświadczeniu, a potem zdecyduję, żeby z niego wyjść. Zmienię mój punkt świadomości, Yo Soy el Punto, i zwyczajnie wyjdę z tego. To tylko doświadczenie.
Zwykłeś zmieniać swój Punkt Świadomości poprzez myślenie. Nie lubisz być chory, więc myślisz - Jakby tu znowu powrócić do zdrowia? Jednak nie ma w tym pasji, tylko mentalne, myślowe pytanie, które prawdę powiedziawszy sprawia, że grzęźniesz i utykasz jeszcze bardziej.
Zamiast tego możesz powiedzieć – Teraz jestem w Punkcie Świadomości bycia niezdrowym, a następnie bierzesz głęboki oddech i po prostu przechodzisz do Punktu Świadomości bycia zdrowym.
Innymi słowy, jeśli masz problem zdrowotny, zwyczajnie bierzesz głęboki oddech i zaczynasz odgrywać siebie jako zdrowego. To wszystko. Na tym polega przejście z jednego Punktu Świadomości do drugiego. Po prostu zaczynasz grać, co zmienia t
wój sposób postrzegania oraz sposób, w jaki energia jest do ciebie przyciągana, co z kolei zmienia całą dynamikę sytuacji i twoją rzeczywistość. Nie torujesz sobie drogi do innego Punktu Świadomości myśleniem czy wysiłkiem - ty się nim STAJESZ. Dlatego właśnie mówię - Yo Soy el Punto… JA JESTEM Punktem Świadomości, który wybieram.
W przeszłości próbowałeś przebijać się przez to myślą i utykałeś. Ale teraz wyobraź sobie, że to jest jak przeskoczenie na inną gwiazdę. Po prostu się na niej znajdujesz, przyzwalasz na zmianę perspektywy, a to zmienia sposób przyciągania energii.
Po prostu tego dokonaj. Yo Soy el Punto. ”.
- Adamus Saint-Germain ,,Gra świadomości”
Ja Jestem Punktem Świadomości

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz