środa, 15 marca 2023

JA JESTEM

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

 ,,Tak więc w Tym dniu i w Tym momencie przebudzenia Twojej prawdziwej istoty, nadszedł czas pożegnania Twojego starego ludzkiego JA JESTEM. Próbowałeś kurczowo się go trzymać , naprawiać i wskrzeszać, ale teraz nadszedł czas pożegnania z tamtą ludzką tożsamością, z ograniczonymi wierzeniami, ze starymi ścieżkami karmy, ze starym przebiegiem cykli życia, które trzymały Ciebie w starym kieracie. Nadszedł czas, aby się z Tym pożegnać.

Jedna część Ciebie może z tego powodu odczuwać smutek. Ale to jest śmierć świadomości, nie śmierć fizycznego ciała. Ale gdy pożegnasz Twoje stare JA JESTEM, zaczniesz też uwalniać te energie, które były zamknięte albo zranione, energie które nie służą Ci więcej , które nie służyły Tobie już przez wiele, wiele istnień”.
- Tobiasz ,, List do Budzącej się Ludzkości”

Tłumaczyła z niemieckiego : Eva Kreuzer, czerwiec 2008 roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz