piątek, 17 marca 2023

Test

 Test

Ok, przejdźmy teraz do Shoudu. (dużo śmiechu) No co?! Co? Mówiłem tylko przez trzy lub cztery minuty. Przejdźmy do Shoudu.

LINDA: Adamus, Adamus, nie ma sprawy. Pizza będzie gotowa dopiero o 16,30.

ADAMUS: Och, więc mój wykład jest uzależniony od dostawy pizzy.

LINDA: Ja tylko informuję cię o fakcie.

ADAMUS: Ech, ci ludzie, co? (Linda chichocze) Trzeba się śmiać.

Zabawimy się dzisiaj trochę. Zrobimy test. Wiem, że uwielbiacie testy.

LINDA: Oooch.

ADAMUS: Taak. Och, nie. Och, nie. Zazwyczaj, no wiecie, podczas testu chodzi o udzielanie odpowiedzi. W ten sposób jesteście oceniani, prawda? Chodzi o waszą odpowiedź. Dzisiaj zrobimy to trochę inaczej. Zrobimy to na sposób Adamusa.

LINDA: Oczywiście.

ADAMUS: Będzie chodziło o pytanie, które wy zadacie.

LINDA: Oooch!

ADAMUS: Na tym będzie polegał test. Poprosimy o ochotników, naprawdę – mam na myśli podniesienie ręki – ale jeśli nie będzie wystarczająco dużo rąk, żeby wypełnić następne dwie godziny (trochę chichotów), Linda wybierze ochotników. Chcę, żebyście mi zadawali, i inni Shaumbra, wasze najlepsze pytania. Wasze najlepsze pytania. Bez spraw typu: „Jak powinienem nazwać mojego psa?” To się odbędzie z udziałem publiczności. Kciuk w górę, kciuk w dół. (niektórzy na widowni mówią: „Jej”) Osoba, która zada najlepsze pytanie otrzyma...

LINDA: Darmową pizzę!

ADAMUS: Darmową pizzę. (śmieją się) Tyle pizzy, ile możecie zjeść i sto dolarów w gotówce. O, taak!

LINDA: Jej!

ADAMUS: Taak.

LINDA: Motywujące.

ADAMUS: Chcę, żebyście się w to wczuli. Będziecie wchodzić tutaj na scenę. Usiądziecie dokładnie tam, gdzie siedzi Linda. Potrzebne będzie jeszcze jedno krzesło dla Lindy. Żeby było jeszcze ciekawiej, ci w domach też mogą wziąć udział w zabawie. Jakie pytanie zadalibyście wy, gdybyście siedzieli na tym krześle? Jakie pytanie, wasze najlepsze pytanie. Jakie pytanie byście zadali? I, Linda, wyjaśnij, jak można to zrobić.

LINDA: A więc, żeby wziąć udział w zabawie trzeba wejść na konto na Facebooku –oczywiście musicie być zarejestrowani – i zamieścić tam swoje pytanie, gdzie inni je znajdą. Jeszcze raz, wejdźcie na Facebooka do grupy Crimson Circle o nazwie “Crimson Circle on Facebook” i zamieśćcie swoje pytanie.

ADAMUS: Taak. Ale my nie będziemy odpowiadać na te pytania.

LINDA: Nie będziemy.

ADAMUS: Ale możecie się zabawić w „Co by było, gdybym wyszedł na scenę, żeby zadać pytanie?”

LINDA: I będzie to później bawić innych.

ADAMUS: Taak. Otóż zależy mi na tym, żebyście poprzez ten mały, zabawny test, w którym gram rolę prowadzącego, uświadomili sobie, jak daleko zaszliście, ponieważ tak naprawdę nie chodzi o odpowiedzi, których udzielicie. Chodzi o pytania, które zadacie. Chcę, żebyście byli w stanie poczuć swoją własną mądrość poprzez pytanie, które zadacie właśnie teraz. Jedyne stwierdzenie, które się nie liczy, to „Nie mam żadnych pytań”. To by popsuło moją grę, wiecie. Gdyby każdy tak powiedział, w godzinę byśmy skończyli. Więc włączymy trochę muzyki. Macie dwie minuty, dwie minuty na – jakie pytanie...

LINDA: Po prostu wczujcie się w to.

ADAMUS: I, powtórzę, przyjdziecie tu z własnego wyboru.

(zaczyna płynąć muzyka)

Jakie pytanie byście zadali? A postaram się na nie odpowiedzieć, jeśli będę mógł.

(długa pauza)

Można naprawdę wiele powiedzieć o Mistrzu poprzez pytania zadane, a nie odpowiedzi udzielone.

Jakie pytanie zadajecie?

(pauza)

Jak daleko zaprowadziła was wasza mądrość?

Tobiasz robił te sesje pytań i odpowiedzi lata temu. Wpadałem raz na jakiś czas, słuchałem i musiałem szybko wychodzić. Miał o wiele więcej cierpliwości niż ja. Właściwie to ja w ogóle nie mam cierpliwości. Pytania były takie ludzkie. Ale teraz jesteście Mistrzami, prawdziwymi Mistrzami. Jakie macie pytania?

Zadajcie mi swoje najlepsze.

(pauza)

OK, mieliście dość czasu. W porządku. Przejdźmy do rzeczy. Przez podniesienie ręki, jeśli chcecie podejść. Jeśli nie chcecie, to w porządku. Jeśli chcecie tu podejść, podnieście rękę. Linda poda wam mikrofon i zaczynamy.
(ALT SHOUD 5 – 4 lutego 2023 – prezentowany przez ADAMUSA SAINT–GERMAINA za pośrednictwem Geoffrey’a Hoppe)
Tł. Marta Figura

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz