poniedziałek, 20 marca 2023

Proszę was,

 

 ,,Gdy pożegnasz swoją starą ludzką istotę, swoje stare JA JESTEM, odkryjesz nową wolność. To jest tak, jakbyś zdjął kostium albo mundur lub zbroję, która już nie jest Ci potrzebna. Jeśli uwolnisz się od Twojego starego ludzkiego aspektu, kiedy się z nim pożegnasz, stworzysz równocześnie w sobie przestrzeń, która zezwoli na wejście Twojemu większemu JA JESTEM, Twojemu boskiemu JA JESTEM, Twojemu anielskiemu JA JESTEM, które czekało cierpliwie za kulisami, które czekało na to abyś zakończył tę wspaniałą grę, to wspaniałe doświadczenie - czekało na Twój wybór, by Twoje prawdziwe JA JESTEM zaprosić do tej rzeczywistości, Twoje boskie JA JESTEM”.
- Tobiasz ,, List do Budzącej się Ludzkości”


 ,,Proszę was, żebyście nie angażowali się w żadne sprawy, które możemy napotkać, pozostańmy za naszym niskim murkiem; żebyście nie reagowali na głosy, nie reagowali na aspekty, nie reagowali na innych, których możecie napotkać. Nie będziemy próbowali wtargnąć do biur rządowych i zmieniać przywódców. Nie będziemy próbowali wymuszać żadnych zmian, nawet tych dotyczących przeszłości. Po prostu przyniesiemy światło i to będzie to, po co przybyliście na tę planetę w tym wcieleniu”.
(Sztuka ławeczkowania SHOUD 8 – 7 maja 2022 – prezentowany przez ADAMUSA SAINT–GERMAINA za pośrednictwem Geoffrey’a Hoppe)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz