piątek, 24 lipca 2020

Joachim Wolfram ,,Smok Althar” wywiad z Geofrey’em Hoppe, cz. 3


Joachim Wolfram ,,Smok Althar” wywiad z Geofrey’em Hoppe, cz. 3
Tł. Bożena Ewa Kozłowska

Geofrey Hoppe: Jedna z rzeczy, które zuwazyłem, to wraz ze smokiem, jednym z efektów ubocznych po stronie człowieka była dojrzałość, jaką smok wędrujący tu i tam wprowadza; pewien poziom dojrzałości.

Joachim Wolfram: Ja powiedziałbym wręcz, że smok przybywa JEDYNI wtedy, gdy JEST pewna dojrzałość. W tym wypadku nie chodzi tylko o jakieś doświadczenie… prawdziwych albo zmyślonych, między którymi różnica i tak jest zawsze płynna. Jednak prawdziwy smok nie wchodzi dla niedojrzałych ludzi. Po prostu nie. Dlaczego miałby to zrobić? To nie miałoby kompletnie sensu. Nie… nie sądzę.

G.H: Tak więc, wiesz smoki były istotnym elementem warsztatów Threshold od samego początku, a ty byłeś ich częścią także… Jak sądzisz dlaczego Adamus czekał z wprowadzeniem smoka dla Shaumbry, aż do ProGnost 2019, albo ujmę to inaczej, jak sądzisz , dlaczego wprowadził go akurat w ProGnost 2019?

J.W: No cóż, ponieważ po tylu latach nadszedł czas na prawdziwą rzecz… szczerze mówiąc, było dużo przygotowań, dużo czasu minęło, nawet ludzie stali się starsi i wielu z nich dotarło do punktu, w którym przybyli do smoka. Powiedziałem, że nie ma sensu wnoszenie tego poziomu klarowności, jeśli ludzie nie są właściwi, po prostu nie będą tego rozumieć, słuchać, nie będą słyszeć, a potem on odejdzie i istnieje jedna prawda, najprostsza, prawda może przyjść tylko w pewnym punkcie, ponieważ w przeciwnym razie zostanie nie zauważona (odrzucona), a jeśli zostanie odrzucona raz , wtedy rzadko dostaje się drugą szansę w tym samym życiu. Mądre zatem jest poczekać, co ostatecznie jest najwłaściwszym co można zrobić,a smok w swojej niewinności jest najwyższą prostotą. Ponieważ on przede wszystkim nie ufa niczemu, kompletnie niczemu, co nie jest, cóż, tym rodzajem Prawdziwego Ja. Bo jego zaufanie jest w Istnieniu, bez żadnej agendy. To jest powód, dla którego, powiedziałbym, został on wprowadzony dla całej Shaumbry, w imieniu całej Shaumbry, a nie tylko Shaumbrowych uczestników Threshold…

G.H: Jasne

J.W: Był już najwyższy czas. Zawsze jest właściwy czas, aby zrobić coś prawdziwego. Prawda? Być tak przejrzystym, jak to tylko jest możliwe.

G/.H: I wiesz, (Chris)…Twoja… tak wiele twojej pracy, twoich realizacji przez ostatnie kilka lat, dotyczyły smoka. Jesteś jakby Smoczym Mistrzem, w mojej opinii (…), zatem jak się poczułeś, kiedy usłyszałeś ProGnost 2019, a także Adamusa mówiącego o nim… czyty… czy dało ci to wielkie poczucie jakby… radości? Wiedzieć, że naprawdę byłeś na właściwej drodze.

J.W: Tak, i był jeden aspekt, kiedy miałem pierwszą książkę: Althar – Kryształowy Smok. Zaczęło się to jako osobiste wiadomości/przekazy, a w pewnym momencie zmieniło się i Althar powiedział: słuchaj traktuj tego personalnie, bo to może być interesujące dla wielu ludzi i powodem jest to, powiadam, ci, że smoki powracają i nie tulko kilka, ale całe legiony. I kiedy to powiedział, ja odparłem – co to do diabła jest? Mam na myśli, że to są moje osobiste wiadomości, a teraz on mi mówi o tych rzeczach i pomyślałem, że tak to jest interesujące, Ok., byłem blisko wyrzucenia tego tekstu, bo pomyślałem, no cóż, przepowiednie to zawsze trudna sprawa (…). Ale pozostawiłem to, ponieważ poczułem, cóż, mogą być tacy, którzy doświadczyli tego tak jak ja.
A posiadanie jakiegoś punktu odniesienia może być bardzo pomocne, zatem zostawiłem to. I wtedy, kiedy Adamus pojawił się z ProGnost 2019 i powiedział mniej więcej to samo, byłem szczęśliwy, muszę przyznać, tak? Bardzo mi się to podobało.

Cdn.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz