czwartek, 9 lipca 2020

Lato Pasji


Lato Pasji

Następne trzy miesiące to Lato Pasji i Lato Urzeczywistnienia dla Shaumbry na całym świecie. To się wydarzy. To nie jest wyścig. Ech. Sart próbował się ścigać, albo nie próbował, ale poczuł, że go do tego ciągnie i teraz mówi: „Nie, nie. Bądźcie cierpliwi. Po prostu bądźcie cierpliwi”.

Wielu Shaumbra w ciągu najbliższych kilku miesięcy przyzwoli na swoje Urzeczywistnienie. Niektórzy trochę poczekają. Nie ma pośpiechu, bo to się stanie. Nie martwcie się. Czy to się stanie od razu, czy trochę później, nie martwcie się o to. To się stanie. Dlatego tu jesteście. Dlatego musiałem wyeliminować wszystkich z chorobą niedostatku, bo chcę teraz rozmawiać z wami. Jesteście tutaj, a Urzeczywistnienie nastąpi. Może nie tak, jak to sobie wyobrażaliście, ale nastąpi.

Urzeczywistnienie przebiega, w pewnym sensie, dość łagodnie. To znaczy, nie musicie już nad nim pracować. Mówię wam o tym od jakiegoś czasu: nie pracujcie nad nim. Urzeczywistnienie, ono po prostu nastąpi. Jest jak oddech Ja Jestem z całą jego delikatnością, z całym jego współczuciem. Nie będzie jak uderzenie pioruna. Nie będzie jak cios w twarz. Jesteście już blisko i potrzebny jest tylko oddech Ja Jestem.

Pamiętacie, jak kilka lat temu prowadziliśmy zabawną dyskusję na temat czegoś, co Cauldre i Linda przywołali z czasów swojego dzieciństwa – o „przewracaniu krowy jednym palcem” (ang. cow tipping).* Wiecie, przewracanie krowy jednym palcem to jest głównie miejska legenda, ale jest w niej trochę prawdy. Oto stoi krowa. Wiecie, krowy to duże zwierzęta i są jakby na wpół śpiące, bo właściwie kiedy krowa naprawdę śpi, to leży. Ale krowa jest jakby na wpół śpiąca, podobnie jak regularnie bywa z wieloma ludźmi; oczy prawdopodobnie ma zamknięte, prawdopodobnie przeżuwa swój pokarm, ale wydaje się głównie spać. Można do niej podejść i po prostu delikatnie dotknąć jej palcem – delikatnie, bez żadnego wysiłku i popychania – delikatnie dotknąć i krowa się przewraca. To jest przewracanie krowy jednym palcem.

Chciałem przywołać ten obrazek, bo tak samo jest teraz z wejściem w Urzeczywistnienie. Nie żebyście byli krową, ale chodzi o to, że wystarczy delikatny, mały dotyk – oddech Ja Jestem – i nagle znajdziecie się w nim. Nie kij bejsbolowy jest potrzebny. Nie siła. Żadne skrajności nie są teraz potrzebne. Żadne skrajności. Tylko ten delikatny oddech Ducha.
- Adamus Saint-Germain
Tł. Marta Figura

* Była o tym mowa w Shoudzie 11 z Serii Charyzma – przyp. tłum.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz