sobota, 22 stycznia 2022

Ja jestem, tak, ja jestem,

 Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba

 ,,Ja jestem, tak, ja jestem, wspaniały, mądry, niezrównany, błyskotliwy, święty, i jak prawdopodobnie zgadliście, nie jestem Tobiaszem. Jestem Adamus Saint-Germain. Gdybyście doszli do takiego punktu, że moglibyście mówić o sobie tak, jak ja mówię o sobie, byłby to doprawdy czas oświecenia. Gdybyście nie byli zażenowani mówiąc tak, gdybyście naprawdę wzięli w posiadanie waszą wspaniałość tak, jak ja biorę w posiadanie moją wielką wspaniałość, przekonalibyście się, że nie jest to egoizm. Tak po prostu jest. Przekonacie się, że nie ma się czego wstydzić i przed czym się chować i boleśnie się kajać. Że możecie proklamować całemu światu, że jesteście wspaniali.
I myślicie teraz przez chwilę, jak byłoby to szokujące dla waszej rodziny i waszych współpracowników, kiedy usłyszeliby was mówiących: „Oto ja! Jestem wspaniała! Jestem tą, która jest! Jestem wielka i jestem święta i jestem wzniesiona i jestem suwerenna, a wy nie”. Ale być może dotarliśmy do tego punktu, Shaumbra, być może jest czas, żeby zejść ze starych torów i wejść na nowe.
Daje mi wielką satysfakcję proklamowanie mojej wspaniałości. Dlaczego wy nie możecie proklamować waszej? Obawiacie się, co powiedzą inni. Być może poruszy to trochę energii. Być może wywoła to nieco problemów. Być może spowoduje to parę energetycznych kolizji. Ale, być może jest to czas, aby zejść z tej starej drogi i wejść na nową. Aby wziąć siebie w posiadanie w taki sposób, że nie będziecie się wstydzili powiedzieć: jestem wspaniały i przystojny, jestem bardziej kreatywny i mam większą wyobraźnię niż wszyscy inni. Zobaczycie, że wywoła to nieco gwałtowne reakcje".
- Adamus Saint-Germain

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz