piątek, 18 marca 2022

Gdzie jest twoja świadomość?

 Brak dostępnego opisu zdjęcia.

 ,,Pytanie, które zadałem wcześniej - Gdzie jest twoja świadomość?... to bardzo dobre pytanie. To naprawdę bardzo dobre pytanie. Niektórzy z was powiedzą: „Tutaj”. Cóż, czy naprawdę jesteście tu i teraz świadomi? Twierdziłbym raczej, że spora część waszej świadomości jest gdzieś indziej… gdzieś w innym świecie, w innym czasie. Sami ją tam wysyłacie… nie pozwalacie jej być tutaj. Unikacie na wiele różnych sposobów. Gdzieś ją ukrywacie i sami do końca nie wiecie gdzie.

A kiedy zadaję wam pytanie - Czym jest świadomość? … dajecie bardzo rozumową odpowiedź. „Uważność”. No dobrze, ale co to tak naprawdę oznacza? Czym jest świadomość? Czym jest świadomość?

Istotnie świadomość jest uważnością, a ściślej mówiąc… JEST TWOJĄ OBECNOŚCIĄ. Twoją obecnością… a nie prezentem (z ang. „presence” – obecność, „present” – obecny lub prezent - przyp. tłum.) – to znaczy, to jest oczywiście prezent, dar – ale tu chodzi o waszą obecność. Wasza świadomość jest waszą obecnością i tym, na co pozwalacie sobie zwrócić uwagę. Wasza świadomość to wasza obecność, a wasza obecność tu i teraz… jest dokładnie TUTAJ.

Wasza świadomość to wasza uważność zmysłowa, umysłowa i intuicyjna. Wasza świadomość to wasza obecność, a pytanie jakie mam teraz do każdego z was to - Czy jesteście obecni? Czy jesteście obecni? Czy naprawdę jesteście tu i teraz? Na ile jesteście świadomi?

Owszem, jesteście zdecydowanie bardziej świadomi niż większość ludzi. W rzeczy samej to jest prawda. Ale ciągle jest w was ta szamotanina raz w jedną raz w drugą stronę. Ciągle się zastanawiacie - Co to wszystko znaczy? Czym jest Duch i co to jest świadomość?

Poproszę was teraz… bez muzyki… bez słów… bez czegokolwiek… nawet bez tego wentylatora – choć na chwilę, droga Lindo – żebyście POCZULI SWOJĄ OBECNOŚĆ, żebyście zwrócili na nią swoją uwagę. A zanim to zrobicie, wyjdźcie poza swój mózg. Żadnego umysłu. Żadnego umysłu.
(...)
Czy jesteście obecni? Czym jest wasza obecność? Kiedy zaczniecie zwracać na nią uwagę poprzez swoje zmysły, wasze fizyczne zmysły, nawet poprzez umysł, który zaczyna pytać - Czy jestem obecny? … w końcu zaczniecie czuć się bardziej obecni. Zaczniecie czuć, że jesteście w pobliżu siebie. Zacznie być bardziej świadomi swojej obecności.

Gdy już zwrócicie uwagę na to, co jest obecne, zaczniecie równocześnie rozumieć, co jest nieobecne. Zaczniecie rozumieć, czego tak kurczowo się trzymaliście. Wtedy też, moi drodzy, doświadczycie stanu czystej świadomości, który wykracza poza wszystkie typy świadomości. Stanu, który staje się świadomością JA JESTEM. Świadomością JA ISTNIEJĘ oraz stanem, w którym Jestem obecny i tylko to się liczy. Jestem, który Jestem, każdą częścią, każdym elementem, Ciałem Świadomości, każdym aspektem, każdą myślą, każdym uczuciem. Jestem w pełni świadomy. Jestem, który Jestem".
- Adamus Saint-Germain ,,Wszystko jest dobrze w całym stworzeniu 2”

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz