czwartek, 15 września 2022

Aktualne energie

 

 Aktualne energie

Tak więc, w kilku słowach, wyraźcie, opiszcie, jakie były ostatnio energie? Czy to globalne, czy tylko… nie tylko wasze, ale energie ludzkości i zbiorowej świadomości. W kilku słowach, jakie one były ostatnio?

LINDA: Dobrze. Zobaczmy kto będzie ochotnikiem. OK. Jest jeden.

STEPHAN: Dopadła mnie.

ADAMUS: Pozdrawiam, Mistrzu.

STEPHAN: Witam. Cieszę się, że tu jestem. Energie, otóż stwierdziłem, że naprawdę… jakie były? Ja osobiście czułem, że nie były spokojne, były bardzo wzburzone, w pewnym sensie. Czułem, że są wręcz brutalne.

ADAMUS: Taak.

STEPHAN: Zdarzały się takie momenty, kiedy pytałem: „O kurczę, co się dzieje?”

ADAMUS: O jakim okresie czasu mówisz? O ostatnim dniu czy ostatnim miesiącu?

STEPHAN: O ostatnich kilku tygodniach.

ADAMUS: Ostatnich kilku tygodniach. Dobrze. Dobrze. A brutalne w jakim sensie?

STEPHAN: No cóż, mówi się o tym, no wiesz, że ludzie naprawdę popadają w skrajności w różnych dziedzinach. Jest bardzo dużo podziałów.

ADAMUS: Tak.

STEPHAN: Tak, energie są naprawdę męczące.
ADAMUS: Taak. Bardzo męczące w właśnie teraz.

STEPHAN: Męczące, taak.

ADAMUS: To trafne określenie. A co z twoimi snami?

STEPHAN: Były interesujące, taak. Czasami miewam takie sny, gdzie jestem... mam sen, patrzę z zewnątrz w ten mój sen i mówię: „A więc teraz chcę zrobić to i to”, ale potem w tym śnie robię coś innego. I pytam: „Co jest, do cholery?!” no wiesz, „To jest mój sen!” (śmiech)

ADAMUS: A może nie?

STEPHAN: Może nie? No właśnie.

ADAMUS: (chichocze) Taak.

STEPHAN: Ale wtedy, co również sobie niedawno uświadomiłem, czekaj, to jest jak… no wiesz, chcę teraz kontrolować mój sen. Więc to jest jakby...

ADAMUS: Tak, tak często bywa w snach właśnie teraz, masz rację, myślicie, że chcecie mieć miły, spokojny sen. Nie dostajecie tego w nocy, ponieważ wszystko rozgrywa się na wielu, wielu poziomach, łącznie z waszymi sennymi stanami. A jeśli w środku są jeszcze jakieś pokraczne aspekty, to one się uzewnętrzniają. I właśnie wtedy, kiedy myślicie, że chcielibyście iść w danym kierunku we śnie i idziecie w tym kierunku myśląc, że wszystko oczyściliście… A tymczasem wczuwacie się mocno w całą zbiorową świadomość.

STEPHAN: Taak.

ADAMUS: A jedną z rzeczy niefortunnych w snach jest to, że umysł po prostu nie rozumie jak interpretować prawdziwe energie, które wykraczają dosłownie poza umysł. Tak więc wymyśla te tandetne imitacje i to jest to, co uważacie za swój sen. Ale dzieje się w nich o wiele więcej i to właśnie będziemy badać w naszej następnej serii, w Alt.

STEPHAN: Och, dobrze.

ADAMUS: Taak, i damy wam lepsze wyjaśnienie. A konkretnie w nadchodzącym Kihaku będziemy mówić o tym, że teraz – w Kihaku – wychodzicie poza zablokowany umysł oraz zrobimy kilka rzeczy w naszej następnej sesji.

STEPHAN: OK.

ADAMUS: Teraz naprawdę można wyjść poza umysł. Odbędziemy małą rozmowę z umysłem.

STEPHAN: Och, tak.

ADAMUS: Ale będzie to niesamowite i trochę denerwujące... cóż, to jest właściwie przerażające, kiedy zaczyna się wychodzić poza umysł. Dobrze. Dziękuję ci za odpowiedź.

STEPHAN: Taak. Dziękuję.
(Sztuka ławeczkowania SHOUD 11 – 6 sierpnia 2022 – prezentowany przez ADAMUSA SAINT–GERMAINA za pośrednictwem Geoffrey’a Hoppe)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz