czwartek, 22 września 2022

To nie jest moje.

 Może być czarno-białym zdjęciem przedstawiającym 1 osoba

 ,,Będziecie w takim miejscu Przyzwolenia ze sobą, z człowiekiem, Mistrzem, Ja Jestem, że wkrótce inni ludzie nie będą – to nie będzie wam tak bardzo przeszkadzać.
Niektórzy z was stali się bardzo wrażliwi na hałasy, na energię innych ludzi, na samo przebywanie w mieście, na powietrze, na wszystko wokół, na niewidzialne energie, które są wszędzie, czy to z telefonu komórkowego, stacji telewizyjnej, czy po prostu odgłosy.
Stałeś się naprawdę nadwrażliwy na to, ale to się osadza, ponieważ dochodzisz do głębokiego urzeczywistnienia – nie tylko mentalnego, ale naprawdę zdajesz sobie sprawę – „To nie jest moje. Nic z tego nie jest moje”.
I możesz być bardzo tolerancyjny i nie musi cię to dręczyć.
Nie musisz zmagać się z tymi energiami i swoją wrażliwością.
Nagle po prostu przechodzą i to jest jak: „Och, Mam świadomość, że tam są. Zdaję sobie sprawę, że energia innych ludzi może być czasami bardzo straszna. Wiem, ale to już nie jest moje. Nie moje".
- Adamus Saint Germain

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz