poniedziałek, 26 września 2022

,,To wielka radość być tu dziś z każdym z was.

 Może być czarno-białym zdjęciem przedstawiającym 1 osoba i zbiornik wodny

 ,,Jestem Kim Jestem.

Takie piękne stwierdzenie. To ukończenie podróży,
która rozpoczęła się od pytania – Kim jestem? Odpowiedzią jest – Jestem Kim Jestem.

Zasadniczo wielu ludzi nie chce powiedzieć – Jestem Kim Jestem.

To interesująca, mała ciekawostka, A jeśli już to robią,
mówią to stąd – z okolic szyi i głowy. Prawdziwe poczucie tych słów w sercu – Jestem Kim Jestem – zamyka tak naprawdę starą księgę. To koniec podróży".
- Adamus Saint-Germain ,,Życie wielowymiarowe

 Może być zdjęciem w zbliżeniu przedstawiającym 4 osoby i w budynku

 ,,To wielka radość być tu dziś z każdym z was.

Jestem Kim Jestem.
Spróbujmy wspólnie. Spróbujmy… (publiczność zaczyna powtarzać te słowa).
Ach, próbujecie mnie wyprzedzić, co?
Przez następne kilka dni będziemy sporo mówić o JA JESTEM
i o tym, co tak naprawdę to oznacza.
Słyszę jak niektórzy z was mówią to zupełnie jakby odmawiali różaniec – Jestem Kim Jestem. Jestem Kim Jestem (Adamus mówi w monotonny sposób).

Weźcie głęboki oddech…

SHAUMBRA: Jestem Kim Jestem!

ADAMUS: Nie bylibyście w stanie przekonać nawet wiewiórki budzącej się ze snu, że naprawdę w to wierzycie (chichocze). Spróbujmy jeszcze raz.

SHAUMBRA (głośniej): Jestem Kim Jestem!!

ADAMUS: Słyszałem, że mówicie to głośno, ale nie usłyszałem w tym serca.
Usłyszałem jakieś krzyki, ale nie usłyszałem głębokiej wiary w te słowa.
Nie trzeba mówić tego głośno.
To ma być po prostu prawdziwe. Jestem Kim… (publiczność dołącza) Nie, nie zamierzałem tego powiedzieć za was (śmiech).
Jestem Kim Jestem. Spróbujmy razem.

SHAUMBRA (...): Jestem Kim Jestem.

ADAMUS: Najwyraźniej mamy mnóstwo pracy do wykonania
w ten weekend.

Jestem Kim Jestem.

Takie piękne stwierdzenie. To ukończenie podróży, która rozpoczęła się od pytania – Kim jestem?

Odpowiedzią jest – Jestem Kim Jestem.

Zasadniczo wielu ludzi nie chce powiedzieć – Jestem Kim Jestem.

To interesująca, mała ciekawostka, A jeśli już to robią, mówią to stąd – z okolic szyi i głowy.

Prawdziwe poczucie tych słów w sercu – Jestem Kim Jestem – zamyka tak naprawdę starą księgę. To koniec podróży".

- Adamus Saint-Germain ,,Życie wielowymiarowe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz