poniedziałek, 23 marca 2020

PYTANIE 11



PYTANIE 11: Powiedziałeś, że możemy mieć jednocześnie cztery wcielenia.

ADAMUS: Tak.

PYTANIE 11(ciąg dalszy): Kiedy dotrzemy do naszego Urzeczy...

ADAMUS: Nie powiedziałem tego.

LINDA: Czego?

ADAMUS: Nie powiedziałem tego.

LINDA: Taak, powiedziałeś.

ADAMUS: Nie powiedziałem „cztery”, powiedziałem, że możecie mieć więcej niż jedno.

LINDA: Czytam pytanie...

ADAMUS: Ludzie źle mnie zacytowali. Taak.

LINDA: OK, źle cię zacytowali. OK.

ADAMUS: Taak, dziękuję ci.

LINDA: A zatem więcej niż jedno równocześnie.

ADAMUS: Dziękuję.

PYTANIE 11 (kontynuacja): Czy kiedy osiągniemy nasz Urzeczywistnienie, to te inne istoty również osiągną je automatycznie, nawet jeśli nie szły tą drogą?

ADAMUS: Przede wszystkim, Shaumbra, to nie jest opcja, która by was interesowała. Nie znam żadnej Shaumbry, która miałaby kilka wcieleń naraz. Powiedziałem, że w pewnym sensie taki wariant staje się modny wśród innych, tych nowych, którzy chcą mieć wiele równoczesnych wcieleń. Ale nie Shaumbra. A odpowiadając na pytanie czy przed Urzeczywistnieniem należałoby całkowicie zintegrować te wcielenia, absolutnie. Rzecz w tym, że nie można wejść w Urzeczywistnienie, jeśli jakaś inna wersja was gdzieś tam sobie wędruje. To byłoby piekło. To byłoby naprawdę dziwne, coś w rodzaju nocy zombie. „Ja się urzeczywistniłem, ale gdzieś tam jakaś moja część wciąż wędruje po Ziemi”.

Shaumbra, nie macie innych wcieleń obecnie. Niektórzy nowi próbują tego. Ja bym tego nie polecał, ale oni próbują szybkiej ścieżki. Dla mnie to po prostu dziwna ścieżka.
- Adamus Saint-Germain
Tł. Marta Figura


Obraz może zawierać: chmura, niebo, na zewnątrz i woda

Twoje ciało jest daleko ode mnie,
ale między naszymi duszami jest otwarte okno.
- Rumi ♡


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz