wtorek, 24 marca 2020

PYTANIE 12



PYTANIE 12: Wielokrotnie na ostatnich spotkaniach poruszałeś temat hipnozy i sugerowałeś, że będzie ona wykorzystywana w większym stopniu w przyszłości. Czy mógłbyś rozwinąć ten temat? Wyjaśnij, czym tak naprawdę jest hipnoza i jak wpływa ona na naszą energię, kiedy wchodzimy w Urzeczywistnienie, żeby następnie nadal pozostać na tej planecie. Czy Mistrz zawsze wyraźnie dostrzeże jakąkolwiek formę manipulacji?

ADAMUS: Hipnoza polega na tym, że przyzwalacie wkroczyć sugestii, myśli, przekonaniu i akceptujecie je jako wasze. Tak więc z hipnozą macie do czynienia wszędzie – czy będzie to internet, telewizja czy cokolwiek innego – to epidemia. Po wejściu w Urzeczywistnienie uświadomicie sobie, co jest wasze, a co nie, co w sposób bezwarunkowy przyjęliście od, powiedzmy, rodziny, nauczycieli, telewizji czy skądś jeszcze i zaakceptowaliście. Bardzo wyraźnie zobaczycie, co jest wasze i odrzucicie wszystko inne. Będziecie świadomi wszystkich impulsów pochodzących zewsząd, ale odróżnicie co jest wasze. Sięgniecie wprost do sedna. Czasami jednak nawet Shaumbra ma z tym problem z jakiegoś powodu: „Nie wiem, co jest moje”. Otóż dowiecie się, taak. To, co wam się nie spodoba, nie będzie wasze. Wasze jest to, co wam się spodoba.

Wiecie, umysł jest bardzo interesującą rzeczą. Ma coś takiego jak klapa w podłodze czy otwarte drzwi, przez które wpuszczane jest wszystko bez rozeznania, bez pytania, bez zastanowienia: „Czy to moje?” I tak działa hipnoza. Jak wspomniałem, wykonaliśmy z Mesmerem wiele prac nad hipnozą i zaczęliśmy od zwierząt. Nawet one ulegają hipnozie, ale ludzie okazali się jeszcze bardziej podatni na hipnozę niż zwierzęta, z którymi pracowaliśmy. Przyzwalają na każdą myśl bez pytania, czy jest naprawdę ich, czy nie.

Tak więc, jako urzeczywistniona istota, będziecie bardzo świadomi tego, co wasze, a co nie. I dlatego będziecie nietolerancyjnym sukinsynem, ponieważ... (…) Naprawdę, ponieważ kategorycznie stwierdzicie: „Hej, to nie moje. Nie wmawiaj mi tego. To twoje. To wszystko twoje i ja nie będę tolerował tego, że mi to podsuwasz”. Dobrze.
- Adamus Saint-Germain
Tł. Marta Figura




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz