sobota, 28 marca 2020

PYTANIE 14 - 15



PYTANIE 15: Jak nam się będą układały kontakty z innymi, gdy już będziemy Mistrzem?



ADAMUS: Masz na myśli kontakty Mistrza z Mistrzem?



LINDA: Nie wiem. Przeczytałam pytanie dokładnie tak, jak było napisane, ponieważ można je odczytać i tak, i tak.



ADAMUS: Przeczytaj jeszcze raz.



LINDA: Jak nam się będą układały kontakty z innymi, gdy już będziemy Mistrzem?



ADAMUS: OK, odpowiem w sensie „kontaktów z innymi ludźmi”. Nie zawsze będzie łatwo. (…) Nie, naprawdę się nimi znudzicie i zmęczycie. Jednakże poznacie absolutnie wyjątkowych, kreatywnych, cudownych ludzi, których wcześniej byście nie spotkali, a są na tej planecie wspaniałe istoty, niesamowite istoty. Są wśród nich bardzo, bardzo utalentowani artyści, którzy wrócili teraz, żeby być tutaj w tym szczególnym czasie. Ale w przeważającej części – nie chcę, żeby źle to zabrzmiało, zwłaszcza jeśli jesteście nowi – po prostu nie będziecie się z ludźmi dobrze dogadywali. To znaczy, żadnych kłótni, ale – jak to mówicie – nuda? Po co sobie zawracać głowę? I ja nie... (…)



LINDA: Jak to zainspiruje innych?



ADAMUS: Ponieważ znajdziecie takich, którzy są po prostu wybitni wśród Shaumbry i wśród innych ludzi. Ale... Cauldre się ze mną kłóci w tej sprawie, ale ja chcę kontynuować, tak więc skończ z tym. (…)



Niektórzy ludzie po prostu zanudzą was na śmierć. Będą pochłonięci dramatami i uzależnieni od swoich nieszczęść, ale wy możecie w tym znaleźć odrobinę humoru i wytłumaczyć sobie: „Cóż, mieli tylko 112 wcieleń, ja miałem tysiąc” (…), ale to nużące. To jest naprawdę nużące. Będą chwile, kiedy będziecie leżeć bezsennie w środku nocy i pytać: „Dlaczego zostałem? Być światłem komu?!” (…) Ale w końcu się z tym pogodzicie i uświadomicie sobie, że, no wiecie, na jakimś poziomie dobrze sobie radzicie.



Spotkacie niesamowitych, błyskotliwych, kreatywnych ludzi, którzy mogą nawet nic nie wiedzieć o tym, co robimy, o Urzeczywistnieniu, ale będą po prostu niesamowitymi istotami, no i spotkacie innych Shaumbra. Będziecie mieli do opowiadania wiele historii.

- Adamus Saint-Germain

Tł. Marta Figura




PYTANIE 14: Tak więc, moje pytanie dotyczy wszystkich pytań, z których nieuchronnie wynika, że pytający chcą wiedzieć, chcą być pewni, że nawet gdy na przeszkodzie stoją problemy zdrowotne, problemy w związkach, problemy z dostatkiem czy poczuciem własnej wartości, to są one do pokonania na drodze do Urzeczywistnienia.

LINDA: Każde z tych pytań odnosi się do jakiejś przeszkody.

ADAMUS: Jasne, jasne.

LINDA: Prawie wszystkie dotyczą przeszkód na drodze do Urzeczywistnienia.

ADAMUS: Taak.

LINDA: Każda z twoich odpowiedzi mówi, że istnieje sposób, aby je pokonać.

ADAMUS: Skończcie z tym. …Nie, mam na myśli – nie, źle mnie rozumiecie – albo z tym zostańcie, albo z tym skończcie. Jedno z dwojga.

Zostańcie w związkach, które was unieszczęśliwiają. Zostańcie z problemami zdrowotnymi, które... no wiecie, kiedy mówię „zostańcie z tym”, mówię o zagłębianiu się w te problemy i próbie ich rozwikłania, o walce z nimi, o bezsennych nocach, o rozgryzaniu tego: „Co powinienem zrobić?” i „Och, nie mogę odejść, bo będzie mu smutno beze mnie” albo „Jeszcze skoczy z klifu” lub też „Ponieważ potrzebuję dramatu w moim życiu” lub coś w tym rodzaju. A zatem pozostańcie z tym, albo skończcie z tym.

Skończenie z tym oznacza: „Och, dobrze. Odpuszczam sobie to wszystko”. Nie musicie nic robić. Nie musicie iść do swojego partnera i kazać mu się wynosić. Po prostu odpuszczacie sobie ten temat, a on sam się rozwiąże. Pamiętajcie, to wasza energia. To wszystko. Proste. Skończcie z tym. Albo siedźmy tutaj przez następne dziesięć lat, rozmawiajmy o tym i stawiajmy więcej pytań, albo skończmy z tym wspólnie. Jestem przekonany, że jesteście gotowi z tym skończyć. Jestem przekonany, że nie wiecie, jak ... (początkowo dwa, a potem więcej oklasków) Tak, dwa słabe oklaski! (teraz jeszcze więcej oklasków)

Nie macie pewności, czy wolno wam tak zwyczajnie z tym skończyć i pytacie: „Och, masz na myśli, że mogę tak po prostu zaprzestać tego?” Ja na to: „Tak!”

„Jesteś pewien?” Taak! Taak. Lub możecie z tym zostać. Ale myślę, że potrzebujecie jedynie zezwolenia, żeby z tym skończyć, a wtedy tak się stanie. A wówczas związek sam się odnowi albo się rozwiąże. Problemy zdrowotne, problemy z dostatkiem. Wiecie, mam już dość problemów z dostatkiem. Jeśli jesteście nowi, nie przychodźcie tutaj i nie narzekajcie na problemy z dostatkiem. Mam już ich dość. To sprawa waszej energii. Nie będziecie mieli problemów z dostatkiem, jeśli nie przyjmiecie za swoje starych koncepcji zbiorowej świadomości. A jeśli przyjęliście, skończcie z tym! To jest nasze dzisiejsze motto –po prostu skończcie z tym!
- Adamus Saint-Germain
Tł. Marta Figura




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz