czwartek, 18 czerwca 2020

Ja, Kuthumi...



,,Tak więc, chcemy, abyście przestali oskarżać wasz umysł. Chcemy, abyście porozmawiali z waszym Duchem... porozmawiali z waszą esencją… porozmawiali z waszymi energiami. Wasz umysł jest właściwie bardzo, bardzo mądry.
Tak przy okazji, całkiem w porządku jest mówienie takich rzeczy jak: jestem mądry, jestem zrównoważony, a nawet jestem pociągający. (...). Ludzie rozwinęli bardzo negatywne nastawienie do tej całej sprawy związanej z mówieniem o sobie. Wielu ludzi myśli, że muszą siebie degradować, muszą mówić o sobie źle.
Spróbujcie tego przez kilka dni. Ale zróbcie to najpierw sami ze sobą. Mówcie dobrze o sobie. Mówcie dobrze o sobie, a wasze ciało to rzeczywiście usłyszy i wasz umysł, nawet wasz duch. Myślicie nawet teraz, że nie możecie tak iść do ludzi i przechwalać się – ludzie was ukamieniują. Ale sami się przekonacie, że kiedy jesteście w innej energii, to oni będą was raczej podziwiać. Będą was podziwiać, że potraficie dobrze o sobie mówić. Wyobraźcie sobie człowieka, który znajduje się w tak bezpiecznym i zrównoważonym stanie, że może powiedzieć: „Jestem rzeczywiście mądry”.
Ja, Kuthumi, taki rzeczywiście jestem! (...) Ja to wiem. Jestem bardzo mądry … tak, i nawet przystojny, a jakże! ( więcej śmiechu ). Ale używam tego jako przykładu, aby pomóc wam w uczeniu się. Jest dobrze, kiedy się mówi o sobie pozytywnie. TO będzie miało rezonans w całym waszym jestestwie".
- Kuthumi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz