poniedziałek, 8 sierpnia 2022

,,Żyj swoją Boskością”

 

 ,Jak nigdy wcześniej, energia chce być teraz w ruchu.
Były czasy w historii, kiedy energia była bardzo powolna
i zablokowana, ale teraz chce się poruszać.
Chce kogoś, z kim może tańczyć, kogoś, z kim może być
w ruchu.
Wyobraźcie sobie bank wypełniony miliardami dolarowych banknotów, chcących się wydostać i bawić.
Jeśli ludzie nie są świadomi, że pieniądze chcą się z nimi ba-wić, one znajdą sposób, żeby się poruszyć na własną rękę. Wybuchną, spalą się albo zrobią cokolwiek innego, aby być w ruchu.
Tak dzieje się teraz z energią na Ziemi.
Rezerwy energii są w najwyższym punkcie w historii.
Energia chce się bawić i tak właśnie robi.
Jeśli zdarzy ci się przeczytać gazetę, posłuchać telewizji,
albo po prostu swojego własnego ciała, zrozumiesz, że energia właśnie teraz chce się poruszać.
I szuka kogoś, kto będzie ruszał się wraz z nią.
Cóż za wspaniały czas, żeby potańczyć!”
- Adamus Saint Germain ,,Żyj swoją Boskością”

 Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba i na świeżym powietrzu

 ,,Świadomość to wewnętrzna wiedza.
Nie potrzebuje żadnych wierzeń... nawet wierzenia w wewnętrzną wiedzę.
To świadomość siebie. To światło.
To JA JESTEM.
Pozwól sobie być w świadomości, pozwól sobie być samoświadomym bez używania jakichkolwiek słów czy prób zapamiętania czegokolwiek innego niż JA JESTEM.
Myśli lubią złożoność.
Świadomość zawsze powraca do prostoty... wciąż i wciąż od nowa.
Świadomość zmierza ku prostocie, zawsze powracając do najprostszej formy, którą jest Ja ISTNIEJE.
Jeśli popadasz w kłopoty pośród tych, którzy nadal śpią, jeśli masz problem w związku z pracą, rodziną, zdrowiem lub czymkolwiek innym, zatrzymaj się na chwilę.
Wczuj się w JA ISTNIEJE, jednak nie w myśl o tym, bądź świadomy.
Jestem świadomy swojego istnienia.
JA ISTNIEJE.
To przyciąga energię którą w danej chwili potrzebujesz i wszystko już jest.
To jest właśnie takie proste”.
- Adamus Saint Germain ,, Gra Świadomości”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz