środa, 30 września 2020

Ja Istnieję.


 ,Hasło:
Ja Istnieję.
Jestem Kim Jestem.
Ja Wiem, że Ja Wiem.
Weź głęboki oddech. Rozluźnij się. Poczuj.
Ja Istnieję. To jest uświadomieniem mistrzostwa.
Jestem, Kim Jestem. Wszystko, co kiedykolwiek zrobiłem albo wszystko, co zrobię, wszystkie rzeczy, których doświadczyłem i nie doświadczyłem, zrealizowałem i nie zrealizowałem; Jestem, Kim Jestem. Jestem czymkolwiek wybieram być.
Ja Wiem, że Ja Wiem. Znam każdą odpowiedź, każdy skręt i zakręt przeszłości i przyszłości.
Usiądź w ciszy. Poczuj. Pozwól, aby przyszło do ciebie. Kiedy nie ma co zwalczać, nie ma się czego bać. Uświadom sobie doskonałość, która już istnieje. Weź dobry głęboki oddech. Jestem tutaj z tobą”.
- Adamus Saint-Germain

 

 Cichy Pokój

Kiedy poczujesz się zagubiony z powodu wewnętrznego konfliktu – co robić, jak to odpuścić, jakie są konsekwencje – przyjdź do tego pokoju. Ja będę tutaj cały czas.
Koniec z wewnętrzną walką. Koniec wszystkich ograniczeń i kłótni i wstrzymywania się i samo-zaleceń i wszystkich innych dziwnych rzeczy, które robisz. Pozwól sobie być wolnym.
Kiedy masz pytanie, kiedy jesteś w strachu, kiedy zastanawiasz się, co będzie dalej, przyjdź tutaj wiedząc, że już wiesz.
- Adamus Saint-Germain

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz