poniedziałek, 20 września 2021

JA JESTEM

 Może być czarno-białym zdjęciem przedstawiającym co najmniej jedna osoba

 ,,Najwspanialszą rzeczą dla istot obdarzonych duszą jest poznać JA JESTEM, a to oznacza po prostu poczucie BYCIA ŻYWYM. Przyszliście na tę planetę, żeby wcielić się w biologię, żeby DOŚWIADCZAĆ ŻYCIA, a nie ma lepszego sposobu, żeby czuć, że się żyje, niż używać pięciu ludzkich zmysłów i fizycznego ciała, które może doświadczać przyjemności i bólu; oraz być w liniowej rzeczywistości ze wszystkimi jej niedoborami i ograniczonością. Jednakże nie zauważając JA JESTEM, w pewnym momencie wpadasz w rutynę, w zbiorową świadomość oraz zaprogramowanie, w swoje własne dogmaty i energetyczny brud – i zatrzymujesz się. Idziesz na kompromis. Nakładasz hamulce.
Dlatego weź głęboki oddech i odpręż się, wchodząc w swoje przebudzenie. Pozwól na nie. Uświadom sobie, że nawet najcięższe dni i najciemniejsze noce, nawet ta dręcząca wewnętrzna dualność, mają swój sens. Nie są dla jakiejś lekcji czy udowodnienia czegokolwiek. Dzieją się z powodu największego współczucia towarzyszącego przebudzeniu. Nie ma w tym naprawdę niczego nowego. Chodzi o Pozwolenie. Wiem, że to może się wydawać zbyt proste, zbyt łatwe. Ale, drogi przyjacielu, to właśnie tak działa".
- Adamus Saint- Germain ,,Wspomnienie Mistrza” 

 Może być zdjęciem w zbliżeniu przedstawiającym 1 osoba i na świeżym powietrzu

 ,,Wiem, że bywają momenty, kiedy nie czujesz, żebyś dokonał jakiegokolwiek postępu, ale pamiętaj, że to tylko ludzka ocena. Wiem, że są momenty, kiedy masz wrażenie, jakbyś się wręcz cofał, jednak to jest po prostu niemożliwe. I są momenty, kiedy czujesz, że jakiś rodzaj zewnętrznych bodźców, terapia lub program pomogą ci dokonać przełomu, ale w ostatecznym rozrachunku tak się nie stanie".
- Adamus Saint- Germain ,,Wspomnienie Mistrza”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz