niedziela, 5 września 2021

Życie Shaumbry

 

 Życie Shaumbry

A zatem ludzie szukają sposobu na życie. I ja zamierzam teraz odnieść to do Shaumbry. Nie, nie. Dziękuję. Nie, nie. Zatrzymajcie to! Zatrzymajcie to! Pierwszy slajd. (jest trochę zamieszania z wyświetleniem właściwego slajdu) OK. Albo to, albo damy Lindzie tablicę do pisania.

LINDA: Lepiej uważaj!

ADAMUS: Ludzie zastanawiają się, jak żyć, a teraz ja odnoszę to do Shaumbry, do życia Shaumbry. Całkiem proste.

Po pierwsze, przyjmijcie swoją energię z odważną pasją.

To jest naprawdę ważne. To jest wasza energia. To jest pieśń waszej duszy. Zaprzeczaliście, że ona jest wasza. Mówiliście: „To jest coś na zewnątrz mnie. To jest coś innego. To nie jest moje. Muszę się dostosować do energii, która jest na zewnątrz”. Nie. Nadszedł czas, żeby przyjąć swoją energię z odważną pasją.

Chodzi mi o to, że to jest właśnie ta rzecz, oznaczająca znalezienie celu i znaczenia. To wasza energia. I kiedy mówię o odważnej pasji, znaczy to, że nie możemy się skradać na paluszkach, nie byłoby to dobre. To będzie mocne przeżycie. Nadszedł czas, żeby być odważnym obcując z własną energią. A fajne jest to, że to nie jest czyjaś energia. Nie jest to nawet energia Boga. To jest wasza energia. Dlaczego nie mielibyście jej przyjąć, odważnie ją wziąć? Nie oznacza to podejmowania jakichś wielkich decyzji: „Och, boję się to zrobić”. Zacznijmy od podstaw. Przyjmijcie swoją energię odważnie, w całości, z pasją, i tak właśnie żyjcie. Całkiem proste.

LINDA: Adamus, odejdę na bok, bo moje białe spodnie...

ADAMUS: Eeech! W porządku, dziękuję.

LINDA: ...zasłaniają litery. (litery na ekranie są białe)

ADAMUS: Dziękuję. He, dziękuję. Byłem w takim natchnieniu… Na czym przerwałem? A jeśli nie sądzicie, że to jest naprawdę wasza energia, jeśli nie sądzicie, że tak jest – większość z was faktycznie nie sądzi, to macie tu fajny koncept: „wasza energia, wasza świadomość, tra-la-la”.

Chcę jeszcze wtrącić jeden ważny punkt – przedtem mnie przerwano, teraz sam sobie przerywam – jest świadomość i jest energia, i są one całkowicie odrębne. Nie mieszają się ze sobą. Nie są jednym i tym samym.

Świadomość nie jest energią i, proszę, nie dajcie się wprowadzić w błąd lub zbić z tropu. Są inni – staram się powiedzieć to grzecznie – którzy niejako naśladują to, co my robimy. Oni jeszcze nie do końca to rozumieją. Wciąż są na etapie przyjmowania, że energia i świadomość są tym samym. Nie są. Nie są. Będą – i już się znaleźli – jacyś „metafizycy”, którzy nie idą właściwą drogą. I proszę, zwracam się do Shaumbry, nie dajcie się zmylić.

Świadomość jest tylko świadomością. Jest samą świadomością. Nie zawiera niczego innego, ani wy nie chcecie, żeby zawierała jeszcze coś. Jest czysta. To jest Ja Jestem i nie zawiera energii. Nie zawiera historii. Nie ma w sobie osądów ani opinii. To jest „Jestem Tym, Kim Jestem”.

W następnej kolejności jest energia i ona jest czymś odrębnym. To pozwala wam bawić się energią bez skażenia świadomości. (Adamus chichocze) To utrzymuje świadomość w jej najczystszym stanie. Proszę zatem, nie rozpraszajcie się. Wróćmy do tematu.

Jeśli nie uważacie, że to jest naprawdę wasza energia – a wielu tak myśli, podobają wam się słowa, ale nie docierają do was. Coś jak: „No dobrze, wiem, co zostało powiedziane, ale nie rozumiem tego. Dla mnie to wciąż jest coś obcego”. Jeśli tak jest, a tak właśnie jest w przypadku wielu Shaumbra, przyjmijcie to jeszcze odważniej i z większą jeszcze pasją.

Nie zaczynajcie od tych łamigłówek „moja energia, nie moja energia”. Zanurkujcie w nią. Przygarnijcie swoją energię. To jesteście wy. To jest łączność z duszą, pieśń waszej duszy. To wszystko wy. Obejmijcie ją. Zanurkujcie w nią. Nie bójcie się jej. Ona wam nie zaszkodzi. Nie skrzywdzi was. To jest wasza energia i nadszedł czas, żebyście przyjęli ją z pasją, odważnie. Powtarzam, nie twierdzę, że teraz jest czas na podjęcie decyzji. To przyjdzie później, kiedy będziecie dokonywać wyborów w życiu. Teraz zacznijcie od podstaw. Przyjmijcie ją.

Jak to zrobić? Weźcie głęboki oddech i pozwólcie tej energii wejść, i pozwólcie jej na to z pasją: „Wybieram życie! To jestem JA! To jest moja energia! Będę ją wdychał! Będę nią żył! Przestanę być bojaźliwą, małą myszką, która ucieka przed wszystkim. Będę tym przysłowiowym wielkim słoniem w pokoju. Z pasją obejmę moją energię”. To całkiem proste. To całkiem proste i wtedy właśnie naprawdę zrozumiecie, jak żyć. Jak żyć.

Jeśli więc to wszystko poskładamy razem, to otrzymamy dodatkową jeszcze część tego: kochajcie się z waszą energią. No wiecie, stwórzcie intymną relację ze swoją energią, a przekonacie się, że ta sama energia będzie się kochać z waszym życiem. Kochajcie się z nią, to zna-czy kochajcie ją. Przyjmijcie ją do siebie. Nie wzbraniajcie się. Kochajcie się z nią. I nie powiedziałem, żebyście tak zwyczajnie kochali swoją energię. Chciałem powiedzieć, żebyście kochali się ze swoją energią. Byli z nią. A potem patrzyli, jak ona kocha wasze życie. Chodzi o to, że ona to wy. To wy kochacie się ze sobą. I ta energia... ech, nie tak, szajbusie. (odnosi się do czyjegoś komentarza; trochę śmiechu) Choć może być i tak. (Adamus chichocze) Kochajcie się, miejcie intymne relacje z waszą energią na wszelkie zmysłowe sposoby, a potem obserwujcie, jak ona kocha wasze życie.

Całkiem proste, prosta sprawa, ujęta teraz w jedno stwierdzenie: obejmijcie swoją energię z odważną pasją. Jeśli nie uważacie, że to naprawdę jest wasza energia, obejmijcie ją z odwagą i pasją większą niż dotychczas. Kochajcie się ze swoją energią, a ona będzie się kochać z waszym życiem.
To jest całkiem proste. Całkiem proste. OK. Dziękuję.

Weźmy z tym głęboki oddech.

Czego szukają ludzie? Ostatecznie, jak żyć. Jak żyć. Popatrzcie na te wszystkie poradniki w księgarniach. Chyba nie ma już księgarń... ale są poradniki. One szukają odpowiedzi na pytanie jak żyć. A rada dla Shaumbry jak żyć? Przyjmijcie swoją energię odważnie. Nie intelektu-alnie. Odważnie ją przyjmijcie.
(Jestem Merlinem SHOUD 10 - 3 lipca 2021 – prezentowany przez ADAMUSA SAINT–GERMAINA za pośrednictwem Geoffrey’a Hoppe)
Tł. Marta Figura

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz