czwartek, 2 września 2021

Shaumbra, a Covid, dyskusje w Polskiej Crimson Circle on Facebook

 Może być zdjęciem przedstawiającym tekst „SILENT WEAPONS FOR QUIETWARS”

W osobistej notatce, smutno było widzieć jak niektórzy długoletni Shaumbra opuszczają Karmazynowy Krąg ostatnio. Ludzie przychodzą i odchodzą przez lata, a wiele razy ci, którzy odchodzą... wracają. Niektórzy z tych, którzy ostatnio odeszli, byli w pobliżu przez długi czas i uważałem ich za przyjaciół.
Powód odejścia? Szczepienia COVID. Adamus powiedział, że to sprawa osobista. To nie jest ani dobre, ani złe. Linda i ja zdecydowaliśmy się na szczepionkę J&J, ponieważ dużo podróżujemy, zawsze jesteśmy z ludźmi i stajemy się starymi piernikami (66 lat). Więc zdecydowaliśmy, że wolimy zaryzykować potencjalne efekty uboczne zastrzyków niż efekty uboczne otrzymania COVID. Znamy zbyt wielu ludzi, którzy zachorowali na COVID i całkiem sporo, w tym matkę Lindy, która niedawno zmarła z powodu powikłań po COVID. Więc dostaliśmy jednorazową szczepionkę J&J w marcu w Kona. Mieliśmy zero efektów ubocznych.
Nie obchodzi nas tak czy inaczej, czy ktoś dostanie zastrzyk czy nie. Crimson Circle nie ma żadnej polityki ani wytycznych. Ale ostatnio mieliśmy około tuzina długoletnich Shaumbra spakować się i odejść, ponieważ Linda i ja zaszczepiliśmy się. Naprawdę. Wczoraj otrzymałam bardzo nieprzyjemny trzystronicowy list, w którym twierdzono, że CC zaleca szczepienia COVID (nieprawda) i że Adamus potajemnie oszukuje Shaumbrę, aby się zaszczepiła (WTF?) Następnie ta osoba oskarżyła nas o promowanie szczepień COVID, abyśmy mogli zarobić pieniądze, w jakiś sposób sugerując, że dostajemy prowizję za każdą zaszczepioną Shaumbrę. Ugh!  
To co widzę, to niektórzy Shaumbra dający się wciągnąć w dualność. Świat jest bardziej dualistyczny niż kiedykolwiek, a to tworzy silne bodźce przyciągające do przyłączenia się do jednej lub drugiej strony. Halo? Adamus zachęca nas do WYJŚCIA z gier w obwinianie i spiski. On błaga nas, abyśmy byli Mistrzami, a nie bojownikami o sprawę. Mówi, abyśmy wyszli z dualności i usiedli na ławce w parku, ponieważ naszym najważniejszym zadaniem jest świecić naszym światłem. Ale niestety, niektórzy drodzy i wspaniali Shaumbra są wciągani głęboko w dualność. Muszę przyznać, że miałem kilka łez i niespokojnych nocy z tego powodu. Ta mała globalna grupa zwana Shaumbra ma możliwość dokonania prawdziwej zmiany na planecie poprzez otwarcie naszej świadomości. To jest całkiem proste. Ostatnie 20 lat prowadziło do tego. Ale niektórzy są tak przyciągnięci do starych bitew dualności, że pozostawiają CC na szlaku niezrównoważonych tyrad. Szczepionka czy nieszczepionka... to nie ma znaczenia. Jesteśmy tutaj dla czegoś o wiele ważniejszego.

 Sue Norman
Obecnie jest tam naprawdę "ciekawie". Napisałam to niedawno na mojej osobistej stronie...
"Kiedy 'era kowida' po raz pierwszy przemknęła przez świat, inwigilując wszystkie style życia bez względu na rasę czy religię, wywołała, co zrozumiałe, wielki strach. To naturalna reakcja, gdy życie ludzi zostaje zakwestionowane przez nieznane, a ludzkość zmuszona do przyjęcia nowych zachowań. Strach został jednak nieco złagodzony przez świat, który zjednoczył się w sposób, w jaki nigdy wcześniej tego nie robił, w szczerym wsparciu i współczuciu dla siebie nawzajem.
Teraz wydaje się, że nowa, nieznana "bestia" rzuca wyzwanie temu globalnemu współczuciu... "bestia" szczepień!
Aby uniknąć nagłych osądów, które zostaną wydane na podstawie tego komentarza, dodam, że nie jestem ani za, ani przeciw szczepieniom. Jeśli już, to jestem przeciw strachowi i przeciw osądzaniu. Tak więc, czy to szczepionkowa "bestia" powoduje brak współczucia, czy też jest to po prostu ludzka, czasami "bestialska" reakcja na szczepienia?
Dzielę się teraz moimi przemyśleniami, ponieważ jestem zdumiona nowymi zachowaniami, które ludzie przyjęli poza współczuciem, aby spróbować zwalczyć swoje lęki związane ze szczepieniami... zachowaniami, które tworzą głęboko niewygodną, a nawet zagrażającą mentalność "My i Oni", która bardzo szybko zżera globalne współczucie.
Powodem, dla którego dzielę się moimi odczuciami w tym poście, jest to, że niedawno mój syn i jego dwie małe dziewczynki spotkali "krewną". Nie widziała go od wielu, wielu lat i nigdy nie poznała dziewczynek. W przeciągu kilku minut, zaraz po miłych słowach, bez ogródek zapytała "Czy byliście szczepieni?". Byłam oszołomiona! Jej pytania pozostawały na ten osobisty temat z zaskakującą konsekwencją. Kiedy to stało się najważniejszym tematem w życiu ponad wszystko inne? Nie poświęciła czasu, aby zapytać o jego życie lub dziewczynki. Byłam jednak bardzo dumna z odpowiedzi moich synów, które nie zawierały żadnych poziomów osądu ani punktów oddzielenia. Od tamtej pory zdałam sobie sprawę, że w ten sposób kształtuje się wiele rozmów.
Prawda jest taka, że zawsze będzie istniał przeciwny pogląd, ponieważ żyjemy w świecie dwoistości. Podczas gdy ludzie wierzą, że ich prawda powinna być prawdą wszystkich i próbują ją egzekwować, szybko przestaniemy współczuć i znów zaczniemy walczyć. "Jestem poinformowany, jestem zaszczepiony" stało się ostatnio popularnym zawołaniem. Ale tak naprawdę mogłoby ono brzmieć również "Jestem poinformowany, NIE jestem zaszczepiony". Jest wielu lekarzy, pielęgniarek, naukowców i terapeutów naturalnych na całym świecie, którzy sprzeciwiają się szczepieniom. To nie jest ulica jednokierunkowa.... nie jest czarno-biała.... Nic nie jest.
Czy możesz podążać za swoim świadomym lub intelektualnym wyborem, w jedną lub drugą stronę, bez potrzeby osądzania innych? Czy możesz utrzymać przestrzeń współczucia (akceptacji bez osądzania) i nie dodawać do tego rosnącego muru separacji między sobą? To proste pytanie, ale twoja odpowiedź może zdusić w zarodku tego rosnącego potwora, który rozdziela rodziny, przyjaciół i narody, zamiast być wsparciem w tym czasie niepewności.
Strach rodzi tylko więcej strachu, a osądy i gniew napędzają go. Proszę, zróbcie to, co musicie zrobić dla siebie z szacunkiem dla innych, a wszyscy razem szybciej przejdziemy przez ten trudny okres. Być może punktem wyjścia jest nie czynienie z covida lub szczepionek głównego lub "ważnego" tematu rozmowy. Tam na zewnątrz, pod smogiem strachu, wciąż jest wspaniałe życie, otaczające was tak wiele radości, obfitości i piękna, które należy wdychać i obejmować w każdej chwili."

 

 Moje pytanie, czy takie inteligentne  w tonie zachowania dystansu do szczepień zachowania dadzą nam odpór na skutki niekorzystnych objawów po, czy podwyższą częstotliwość i uchronią, przed 'teorią spiskową' o chciwych zysku producentów i władzy od depopulacji ?

Mam wrażenie jakby nikt nie troszczył się o ciało, tylko o samego ducha, a przecież nie zwalnia nas to ze zdrowego zachowania tej świątyni Boga, bo dzięki niej możemy coś zrobić pożytecznego tu i teraz wedle misji....

autor blogu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz